Első bejegyzés az új évben, boldog 2016-ot mindenkinek! Még jó, hogy a billentyűzeten vissza lehet lépni és javítani, mert 2015-öt pötyögtem be, megint. Papíron nem lehet. Fúj. Pedig még legalább másfél hónapig mindenhová azt fogok írni...
Hallottam, hogy Magyarországon esik a hó. Hát itt nem. Nem mondom, hogy meleg van, de azért a 8-10-12 fokban megfagyni se akarunk, az esőt meg kimondottan szeretem. A mostanában állandó jelleggel hozzácsatolt viharos szelet már annyira nem csípem, de hát ez van, ezt kell szeretni. Tök véletlenül futottam bele pár napja a szóba, nem is tudtam, hogy létezik ilyen: pluviofil. Olyan személy, aki szereti az esőt, megnyugtatja az eső látványa, hangja. Hát kérem akkor én büszkén vállalom, hogy pluviofil vagyok, még a zenelejátszómon is van kb öt órányi eső, csendesebb, viharosabb, égzengős is, és ha nem tudok aludni, elindítom. Esküszöm, nem nagyon hallottam még, hogy mi van az első három perc után, csak amikor letöltöttem. :))
Szóval esik, a karácsonynak is vége, most már akkor jöhet a tavasz. Igaz, még odébb lesz, de az amarillisz egyetért velem. Szegénynek nem tűnt fel, hogy január van, teljes erejéből virágzik. :D

És hogy fokozzuk a nyárra való hangolódást, lefoglaltunk magunknak egy kisebb kiruccanást júliusra. Az úgy volt, hogy a férjem nézte az éppen aktuális kedvenc filmjét (azért aktuális, mert hetente változik), amiben egy nagyon jól kinéző mólón futkostak az emberek. A filmből kiderült, hogy Nagy Britanniában van valahol és egy kis internetes nyomozás után, a móló feliratai alapján, sikerült megtalálni. Brighton. Tengerparti üdülőhely a francia partokkal szemben lévő szakaszon, Dovertől nem messze. Hát ő ezt látni akarja, mert milyen jó, milyen szép, milyen blablabla. Addig űztük-fűztük a dolgot, amíg lett belőle egy három napos hosszú hétvége Brightonban, miután a sulinak vége lesz. Szállás lefoglalva, kifizetve, most aztán imádkozhatok júliusig, hogy ne pont abban a három napban akarja megdönteni az időjárás az évszázados hideg rekordot. Jó helynek tűnik, élvezni szeretnénk.



A barátnőm ugyan felhúzott szemöldökkel megkérdezte: "Egy angol tengerparti kisvárosba akartok pihenni menni? De... Ugye tisztában vagy vele, hogy most is egy angol tengerparti kisvárosban laksz...? Miért nem mentek máshová?" De erről nem veszek tudomást. :))