Kicsit zűrösre sikeredett az idei év vége, de hála az égnek, nem a negatív fajtából. Vagy legalábbis nem teljesen. :)
Felmondtam végre a mostani munkahelyemen, ez a pozitív, januártól már csak a kórházban fogok dolgozni. De ez azzal járt, hogy itt az utolsó pár hétben gyakorlatilag két teljes munkaidős állást csináltam egymás mellett, mert amit most dolgozok a kórházban, az lesz az első fizetésem január végén. Nem volt egyszerű, hogy mindkettő beleférjen a hetembe, tisztességesen elfáradtam. Ráadásul sikerült begyűjtenem egy epehólyag gyulladást, ami laza két hónapig tartott, úgyhogy mindezt úgy kellett megtennem, hogy mellette kétóránként fájdalomcsillapítót szedtem, hogy egyáltalán mozogni tudjak. De mivel egyik gyógyszert se lehet kétóránként ismételni, így aztán három különbözőt kellett kombinálnom két hónapig. Én, aki életében nem szedett be összesen egy doboz fájdalomcsillapítót... Mindegy, elmúlt, fájni ugyan még mindig fáj, de ahhoz képest, ami akkor volt, ezt simán elviselem. Februárra kaptam sürgős(!) időpontot a gasztro-enterológiára - hozzátenném, szeptember óta megy a herce-hurca, külön megérne egy történetet -, mert hogy műteni kell, van egy nagy kövem.
Mindezek ellenére a karácsony ideért, a bejgli és a hatlapos is elkészült, a lakás és a fa meg már úgyis fel volt díszítve december eleje óta. Szeretjük a fényeket, a régiek mellé idén az erkélyre is jutott belőle.


A képek kicsit homályosak, mert mindig csak este, sötétben voltam otthon, nem sikerült egy normális képet készíteni. :))
Szentestére aztán végül az ajándékokat is sikerült becsomagolni és még egy kisebb meglepetés is ért bennünket, mert este nyolc körül kopogtak. Kinyitottam az ajtót, ott állt a szomszédunk, aki egy "Merry Christmas!" felkiáltással a kezembe nyomott egy kisebb csomagot és már el is tűnt. Hirtelen azt se tudtam, hogy mit mondjak, úgy meglepődtem, már csak úgy kiabáltam utána, hogy köszönjük szépen. Nem volt egy nagy dolog, egy illatgyertya volt benne üveg gyertyatartóval, de akkor is jól esett.
Annak ellenére, hogy csak hárman vagyunk, még így is jópár csomag jutott a fa alá. Lacitól kaptam egy vastag, meleg plédet, amit már nagyon régóta szerettem volna, olyan igazán nagyot, bele lehet tekergőzni teljesen, Ricsitől pedig egy nagyon szép fotóalbumot, mert amit elhoztunk otthonról, az teljesen szét van esve. Most már csak időt kell majd találnom, hogy átpakoljam a képeket.

Most lazítunk egy kicsit, aztán elindulunk a belvárosba, mert a december 26 itt nem arról szól, hogy mindenki otthon ül és emészt. Boxing Day, vásárolni kell! Hatalmas akciók, 90%-os árleszállítás mindenhol, mindenre, legyen az játék, ruha vagy elektronika. Szóval megyünk shoppingolni! :))