Nem öltöztünk be, nem is vettünk másfél mázsa édességet, de azért a sok dekorációnak nem tudtam ellenállni, amit meg lehetett venni Halloween előtt. Volt pár csontvázunk, megleptek bennünket a pókok, ráadásul volt egy kedves néni is a kandallópárkányon. Persze csak amíg jó szögből néztük. Mert ha nem, akkor a fiam közölte, hogy ő egy kicsit odébb ülne a kanapén, ha nem haragszok, hogy más irányból nézze. :))




Aztán két nap után gyorsan letakarítottam mindent a kandallópárkányról, hogy legyen helye a karácsonyi dekorációnak. Nem viccelek. A munkahelyünk melletti szállodában már áll a karácsonyfa, fent az összes dekoráció, az egyik ismerősünk ugyanilyen képet fotózott pár napja a saját munkahelyén. Barátnőm főnöke teljes nyugalommal jegyezte meg október valamelyik utolsó napján, hogy nem, még nincs itt az év végi hajtás, mert a karácsony hivatalosan majd csak november 1-én kezdődik. Hát jelentem három nap telt el novemberből, és igen, elkezdődött. A tévében egész nap karácsonyi filmek mennek, a főzős csatornán nyálcsorgatóbbnál nyálcsorgatóbb ünnepi menüsorokat főznek, az üzletek is dugig vannak a karácsony kellékeivel, hogy ha még véletlenül nincs elég kacat otthon, akkor legyen időd bepótolni.



Nem, mi még nem karácsonyozunk. A karácsonyi fényfüzérek se mennek még fel az ablakokra... Csak majd a jövő héten... És különben is, még csak az első húsz képeslapot írtam meg!