Mindig imádtam a színeket. A karácsonyt és vele a fát is úgy tudom csak elképzelni, hogy színes, a színkoordinált díszek nekem sose jöttek be. Egyszer megpróbáltuk piros-aranyból. Szép volt, de a következő karácsonyra vettem hozzá egy csomag színes égőt... Aztán a következőre színes gömböket...
Ötös voltam rajzból, megcsináltam, lerajzoltam az utasítások alapján, amit kellett, de nincs hozzá különösebb tehetségem. De a színes ceruzák, zsírkréták, festékek kicsi korom óta vonzanak, lenyűgöznek, még ha nem is tudtam velük mit kezdeni. Órákig el tudok nézegetni egy nagyobb áruház, lakberendezési bolt papír-, barkács-, hobbirészlegén, és itt aztán van kínálat bőven. Ha egy kicsit is nagyobb kézügyességem lenne... Jobb nem is belegondolni, az összes pénzemet színes papírra, ragasztóra, scrapbook cuccokra költeném. :)) Még így is kényszeresen vásárolok apróságokat, pedig tudom, hogy legtöbbször semmi nem lesz belőlük.
Most viszont napok óta színes ceruza és filctoll van a kezemben és élvezem minden pillanatát. :)) Születésnapomra kaptam a most annyira népszerű, felnőtteknek gyártott színező könyvet és a hozzávaló "szerszámokat". A könyv gyönyörű, tele mesésebbnél mesésebb, aprólékosabbnál aprólékosabb képekkel. Nem mondom, hogy nem időrabló... Valamelyik nap azon kaptam magam, hogy hajnali egy óra és én még mindig nem tettem le. :D De megéri. Imádom.




Már most azt tervezgetem, hogy ha legközelebb olyan helyen járok, akkor veszek metál színű filctollakat. Aranyat, ezüstöt, bronzot...
Ja, és ha már szóba került a karácsony, jelentem itt már az van. :)) Tegnapelőtt a piacon jártunk.