Ma egész nap Gacktot hallgattam, miközben szöveget javítottam. Nem tehetek róla, úgy megy a legjobban. A pasi még mindig észbontó hanggal rendelkezik, ha akar, zúg, mint egy templomi orgona...




Pár napja, amikor a barátnőmmel arról beszélgettünk, hogy a fiamnak most volt a 14. szülinapja, ártatlanul megkérdezte, hogy mikor lesz kész a személyije? A férjem és én meg erre: O_O Egyikünknek se jutott eszébe, hogy kell. Talán azért, mert annak idején, amikor mi akkorák voltunk, összeterelték a suliban az egész osztályt és megcsinálták egyszerre mindenkinek, de most már máshogyan van. Na, akkor nyúlcipő fel és irány az okmányiroda időpontot kérni. Akkora tömeg volt a 3x3 méteres helyiségben, hogy azt se tudtam, merre induljak, hova álljak. Aztán amikor az információs pultnál időpontot egyeztettünk, mert a beosztásom miatt nem mindegy, hogy mikor jövünk, a leányzó kedvesen elcsicseregte, hogy ha már elmúlt a kisfiú 14, akkor nem kellünk mi, jöjjön egyedül, úgyis neki kell aláírni. Úgy néztem rá, mintha hirtelen növesztett volna még egy fejet a nyakára. Nem szóltam, csak gondoltam magamban, hogy ide?! Egyedül?! Még én se tudtam hirtelen, hogy mit csináljak, amikor bejöttem, nemhogy a gyerek... Inkább kerestünk egy passzos időpontot, amikor én is ráérek, meg a fiam is előbb végez a suliban, úgyhogy csütörtökön megyünk személyigazolványt csináltatni.