Régóta szerettem volna már megnézni ezt a helyet, de valahogy a család nem díjazza úgy az állatokat, mint én. A Nemzeti Tengeri Akvárium Plymouthban van, kb két órányira tőlünk és úgy döntöttünk a barátnőmmel, hogy márpedig mi elmegyünk oda együtt, ha senki más nem akar. Zsuzsinak azon a héten volt a születésnapja, úgyhogy egybekötöttük azzal a kirándulásunkat.
A vonat szerintem sokkal gyorsabban odaért, mint két óra, akárki akármit mond... Hiába mutatta a megfelelő időt a telefonom. :)) Amikor odaértünk, összekötöttük a kellemeset a hasznossal és olyan dolgokat csináltunk, amit pasival nem lehet. Bementünk az összes szembejövő charity shopba (hm... mint a turi, csak minden van, nem csak ruha), találtunk egyet, ahol minden 99p volt, úgyhogy végül egy teli táska ruhával jöttünk ki. Még kabátot is vettem 99p-ért... Végignéztük az összes ékszerüzlet kirakatát, megtárgyaltuk, hogy melyik gyűrű, melyik nyaklánc és miért, mire...
Közben azért szép lassan haladtunk a célunk felé is. Kiderült, hogy a jegy, amit megvettünk, valójában egy évig érvényes, úgyhogy ha vissza akarunk menni újra, akkor ingyen megtehetjük. Úgy látom, hogy ez itt elég népszerű, mert a Model Village, a helyi múzeum és a Living Coast is ilyen jegyeket árul, legalábbis ezek azok, amivel személyes tapasztalatom van.
Nagyon élveztem, elmondani úgysem lehet, hogy milyen érzés, amikor egy hatalmas üvegfal mögött elúszik az orrod előtt egy cápa, vagy éppen egy sötét teremben leülhetsz az egész falat beborító akvárium elé és a bálnák énekét hallgatod. Órákig tudtam volna ott ülni. Megnyugtató hallgatni a víz alatti hangokat...