Ezer éve nem írtam már. Sorakoztathatnám az indokokat, hogy miért nem, de az az igazság, hogy szerintem csak simán lusta voltam elindítani a laptopomat. Legalább tíz éves, amikor megvettem, a maga 70 gigás tárhelyével erősen felső közép-kategóriásnak számított... Ma már egy jobb pendrive-on is több hely van. :)) Szegénynek beletellett fél órába, amíg rávette magát, hogy elinduljon, nekem meg nem igazán volt türelmem hozzá, hogy kivárjam. De végre rászántam magam, hogy vegyek egy újat, a régit meg nyugdíjba küldjem. Szóval ez a bejegyzés már az új, csilli-villi gépemen íródott, ami láss csodát, pár perc alatt teljesen munkára kész, internetestől-mindenestől, nem kell várnom negyven percet. :)
Ricsi fiam február 22-én 17 éves lett. Szülinapozós napot terveztünk arra a hétvégére, tortával, étteremmel, élményfürdővel, aztán végül csak torta és köszöntés lett belőle, a többit el kellett halasztanunk két héttel. Azon a hétvégén Laci beteg lett, nagyon szarul volt, az utána következő hétvége... Khm. Nekem nem volt igazán megfelelő fürdés szempontjából, úgyhogy aztán a következőre tolódott a dolog, de nagyon jól éreztük magunkat. Délelőtt a fürdőben voltunk, délután az Oriental Touch nevű étteremben, ahol mindkét pasi dugig ette magát. Rájöttem, hogy nem jó buli egy olyan étterembe menni velük, ahol a befizetett összegért annyit eszel a svédasztalról, amennyit akarsz. Mindkettő kétszer fordult... Aztán még egyszer a desszerttel... :))


És a húsvét is ideér lassan a jó idővel együtt, gyönyörűen süt a nap. Igaz, hogy se aranyeső, se barka nincsen, sőt, jóval kevesebb dekor van a tárolóinkban húsvétra, mint karácsonyra, de gyorsabban meg is van. :) Egy nyúl itt, két csibe ott, festett tojás a kosárkába, és már kész is. Sonka a hűtőben vár, a lengyel boltban megvettem az utolsó karalábét és fehérrépát, úgyhogy holnap reggel igazi húslevest főzök! Már alig várom. :))