Sokminden történt, de egyszerűen nem volt időm írni. Elkezdtem dolgozni a kórházban és mivel egyelőre még a másik munkahelyem is megvan, gyakorlatilag a hét minden napján dolgozok, hogy mindkét helyen meglegyen a megfelelő óraszám. Nem fogom sokáig csinálni, a kórház nagyon bejött, hogy teljesen a magam ura vagyok, én döntöm el, hogy mikor, mennyit és hol akarok dolgozni... Most már biztosan tudom, hogy a nyári szabi után felmondok az ápolási otthonban.
Itt volt a barátnőm Magyarországról pár napot, bebarangoltuk vele a környéket, legalábbis amit már mi is ismerünk belőle. A kikötő, Brixham, a kalózhajó, meg egy csomó más hely, legalábbis ami belefér három napba (ami azért nem sok), többek között a Babbacombe Downs, ahol éppen Olds Mobile kiállítás volt. Némelyik autóról el se tudtam hinni, hogy még forgalomban van.



A motorháztetőt felnyitva se igazán azt látta az ember, amit manapság...


Ez viszont már nem igazán Olds Mobile. :D Viszonylag új, Rover 45, és a miénk egy hete. :D Nagyon szép, nagyon kényelmes és már nagyon kellett. Amikor Laci elment megnézni az egyik ismerősével és itthon megtett mérföldekről, V6-os motorról meg bőr ülésekről áradozott, Zsuzsi barátnőm tökéletesen megfogalmazta, amit akkor gondoltam. XD "Én nő vagyok! Milyen a színe?!" :D
Gyorsan le is teszteltük, az éppen hazafelé készülő látogatónkat kivittük Bristolba a reptérre. Odafelé menet néha nagyon közel volt az útpadka, egy visszapillantó tükröt is lekoccoltunk az egyik keskeny úton, szerencsére sérülés nélkül, csak érintőlegesen, de visszafelé már egész jól ment a dolog. És egyszer sem kanyarodtunk szembe a forgalommal azóta sem! :D