2014. augusztus 7., csütörtök

Model Village

Azt a címet is adhattam volna a bejegyzésnek, hogy Gulliver Liliputban, csak hogy szinkronban maradjon az előzővel. :)
"Véletlenül" itthon voltunk vasárnap minden, ami valószínűleg csak azért fordulhatott elő, mert szabadságon vagyok, Laci meg éjszakára ment dolgozni, és kivételesen még a nap is sütött, úgyhogy megint kirándultunk egyet. Minden látnivalóval úgy vagyunk, hogy már régóta készültünk, de nem volt rá lehetőség, úgyhogy most szépen lassan körbejárunk mindent, amit lehet.
Most a Model Village volt a soros, ami gyakorlatilag egy hatalmas terepasztal. :) Modellezett házak, várak, tavak, kisvasút, középkori falu, minden, ami csak az embernek eszébe juthat. Jó buli volt mászkálni közöttük, úgy érezte magát az ember, mintha óriás lenne.

Plusz egy fontért be lehetett ülni a kis 4D-s moziba, ahol megnézhettünk egy rövid rajzfilmet a tengerekről. Érdekes volt, mozgott alattunk az ülés, amikor olyasmi volt a filmben, víz fröccsent ránk, amikor a vásznon halak ugrottak, jól szórakoztunk. Azzal zártuk a délutánt, hogy vettünk fagyit, a kis fogaskerekűvel lementünk a partszakaszra, ami ott van közel, üldögéltünk egy kicsit, vertük a fejünket a korlátba, hogy miért nem inkább a strandra mentünk, mert olyan meleg lett közben - hozzáteszem, amikor elindultunk, még borult volt az ég és kellemes kiránduló idő volt - aztán elsétáltunk haza és pizzát ettünk vacsorára.
Jól éreztük magunkat és készült egy rakat kép is.