Ma a rendőrségen voltam délután, pedig lett volna jobb dolgom is. Pl. a gyerek szülői értekezlete. Na jó, annyira azért nem vártam lelkesen. :D
Soha nem mondanak semmit, csak azokat a dolgokat, amiket később úgyis megüzennek a gyerekektől is, úgyhogy semmit sem veszítettem, azt hiszem.
Pár hete valami vadállat felgyújtotta a kukákat a házunk előtt az éjszaka közepén. Természetesen mit csinálok éjfélkor? Internetezek. Természetesen én láttam meg a tüzet. Természetesen én hívtam a tűzoltókat is. Emeletes ház révén ugyanis két hatalmas műanyag konténerünk van, akkorák, mint a szelektív hulladékgyűjtők, és mivel mindkettő lángolt egymás mellett, kicsit már túllépett az egész azon a kategórián, amihez leszaladhatna az ember egy vödör vízzel, hogy nyakon borítsa, ehhez már tűzoltó kellett. De mivel nem gyulladt, hanem gyújtották, szépen kaptam egy idézést tanúnak a rendőrségre. Nem mintha tudtam volna nekik bármiben is segíteni...

A rendőrségről eszembe jutott az útlevél is. Holnap megyek időpontot kérni, mivel mindegyikünké lejárt már ezer éve. Először az enyémet csináljuk, mert a felnőtt útlevél 7500 forint, úgyhogy nem lehet egyszerre mindegyikünké. Az enyém viszont kell, mert én megyek előre. Ja igen. Döntésre jutottunk végre. Én megyek. A barátnőmmel, aki szintén próbálkozni akar odakint. A rokonaiknál elcsövezhetünk egy ideig, azzal is tudunk spórolni, aztán keresünk egy olcsó szobát, amíg tudunk annyi pézt hozzáspórolni a kivitthez, hogy tudjunk lépni vele valamerre. Úgy döntött a nagy családi kupaktanács, hogy közösen fogunk házat bérelni. Így megoszlanak a költségek és nekem se kell idegelnem amiatt, hogy a férjem a nemlétező angoljával nem talál melót, és a barátnőm se rágja magát tovább azon, hogy nem jön, mert egyedül lenne. Mindegyikünk nyer vele valamit.

A másik, ami eszembe jutott a rendőrségről, az az igazolványképek. Kellene csináltatnom, mert minden jelentkezési laphoz és önéletrajzhoz csatolni kell majd. Az is drága. Utánanéztem a neten, és szuper kis online programok vannak az igazolványkép készítéshez és akkor a kész cuccot nem kell ezer forintért megvenni a négy darabot, elég egy pendrive-ra kiírni és elballagni vele egy digitális kép előhívóba, ahol egy kétszázasért csinálnak belőle három papírfotót, mindegyiken 6 igazolványképpel. Spórolás! :D Például ez is jó:

http://hu.idphoto4you.com/