2013. április 2., kedd

Húsvét és hó

Tegnap egész délelőtt havazott, méghozzá akkora pelyhekben, mint egy-egy veréb. Komolyan azt hittem, hogy teljesen behavazunk, mire jön a nyúl. :D A kórházban azzal viccelődtünk, hogy elő kell venni a műfenyőt, hogy legyen mire felakasztani a kifújt tojásokat... És még mindig további havazást mond az időjárás előrejelzés, pedig most már nagyon kellene a tavasz, elegem van a télből. Tuti az lesz, hogy még pár napig erősködik a tél, aztán hirtelen két hét alatt strandpapucsot hordunk majd.

Két szabadnapom volt egyben, annyira örültem neki! Végre sehová se kellett mennem, se dolgozni, se takarítani, semmit nem csináltam ebben a két napban, jóformán még az ágyból sem szálltam ki, ha nem volt muszáj. Ebéd volt, főznöm nem kellett, úgyhogy a laptopom volt egész nap az ölemben és zenét hallgattam, meg koncerteket néztem. Nem titok a családom előtt, hogy a japán és koreai popzenét szeretem. Nem tudom, miért, sokkal jobban élvezem, mint az angolt. Talán azért, mert tudom, hogy igazi tehetségek, akik élőben is ugyanezt tudják hozni, mert arrafelé nem igazán divat a playback. Főleg Japánban... A nagy kedvenc, JYJ. Igazi szabadságharcosok. És a másik nagy kedvenc, DBSK.