2017. augusztus 1., kedd

Paignton Zoo

Több mindennek is vége lett júliusban. Bezárt az osztály, ahol dolgoztam eddig és a csapatot szétosztották a kórházban, úgyhogy most augusztustól a kardiológián dolgozok. Lehetett volna rosszabb is, a Dunlop jó hely, lett volna pár osztály, ahová nem szívesen megyek. De majd meglátjuk. Egyelőre szabadságon vagyok, úgyhogy még nem találkoztam az új kollégáimmal, de nem hiszem, hogy probléma lenne. Hülyék mindenhol vannak, azt nem lehet elkerülni, én meg alapjában véve jól alkalmazkodok az új szituációkhoz, nem lesz gond.
Vége lett a sulinak is. Én is levizsgáztam matekból, bár eredményt még nem kaptunk, szerintem nem lett rossz. És nem csak én végeztem. Ricsi befejezte az iskolát és mivel továbbtanulni nem akar, dolgozni fog. Próbáltam meggyőzni, nem ment, erőltetni nem fogom. Az ő élete. Ha akar, később is visszamehet tanulni. Igazából nagyon jól teljesített, nem szólhatok egy szót sem, az utóbbi egy évben jócskán megszaporodtak a dícséretek és oklevelek a falon. :)

Az utolsó nap, amikor még egyenruhában kellett menni...

Azóta már adott le jelentkezési lapot és önéletrajzot oda, ahol dolgozni szeretne, meg akarja várni a visszajelzést onnét, mielőtt máshol keresgélne, szóval most várakozó állásponton vagyunk.

Közben voltunk Paigntonban, az állatkertben. Azóta el akarok menni, mióta itt vagyunk, de a férjemet nagyon nehéz rávenni egy állatkerti sétára, úgyhogy mindig elmaradt. Most meggyőztem őket, hogy menjünk el a nyitott felső emeletű városnéző busszal, ami ebből a városból indul, végigmegy a tengerparti úton, egészen a szomszéd városban lévő állatkertig. Nagyon élveztük mindhárman - Ricsi és én az állatkertet is... :)) -, nem bántam meg. Igaz, hogy nagyon meleg volt aznap, mindegyikünk leégett egy kicsit, de jó buli volt. Eltöltöttünk majdnem egy egész napot a bóklászással, aztán hazafelé bementünk a kedvenc halsütödénkbe egy fish&chips-re... Méltó befejezése volt a napnak. Nem kellett altatódal senkinek.